“Malam Pertama Dalam Lokap!” – Pengantin Baru Terima Padah Halang Polis

Pengantin yang baru berkahwin pastinya ingin meluangkan malam pertama dan hari-hari berikutnya bersama. Namun, sayang apabila pengantin perempuan ini terpaksa berseorangan ketika malam pertama kerana suaminya telah ditahan lokap.

Baru-baru ini, menurut The Star, seorang pengantin lelaki telah ditahan dan bermalam di dalam lokap gara-gara cuba menghalang polis daripada menangkap rakan di majlis perkahwinannya.

Menurut WORLD OF BUZZ, kejadian yang berlaku di sebuah hotel di Jalan Putra, Alor Setar ini bermula apabila majlis perkahwinannya dihadiri oleh seorang rakan yang kebetulan dikehendaki oleh pihak polis atas pelbagai jenayah.

Polis yang telah menyerbu majlis perkahwinan itu pada Ahad malam untuk menangkap rakan pengantin telah dihalang oleh sekumpulan lelaki yang terdiri daripada lebih 40 orang kesemuanya bagi memberi ruang kepada rakan mereka melarikan diri tanpa dikesan oleh pihak polis.

Keadaan menjadi huru-hara sebelum pengantin lelaki yang berusia 35 tahun, mencampak gelas air ke arah pihak polis dan mencederakan bahagian kiri tangan salah seorang anggota polis.

Ketua Polis Kota Setar, Assisten Komisioner Mohd Rozi Jidin memberitahu sekumpulan lelaki itu termasuk pengantin lelaki sengaja membuat kecoh bagi mengalih pandangan pasukan polis daripada menangkap rakan mereka.

Dalam kekecohan, lelaki yang dikehendaki polis itu telah melarikan diri melalui pintu belakang hotel.”

Bukan itu sahaja, pengantin lelaki itu turut membuat kecoh sewaktu penangkapannya sehingga pihak polis terpaksa meminta bantuan daripada rakan polis yang lain.

Ahli keluarganya telah merakamkan segalanya sewaktu kejadian. Kami percaya tak lama lagi video rakaman itu akan tular.”

Pihak polis menegaskan mereka tidak akan gusar dan takut walaupun diancam oleh sekumpulan lelaki tersebut demi menjalankan tugas mereka.

Sesiapa yang melanggar undang-undang atau cuba menghalang polis daripada melakukan tugas mereka akan terima padah.”

Niat dan cara pengantin lelaki mahu melindungi rakannya ternyata salah memandangkan rakannya itu memang dikehendaki oleh pihak polis. Kalau kau kawan yang baik, kau serahkan kawan yang dikehendaki pada pihak polis. Demi kebaikan dia juga…

 

Sumber

****************************

#JANGANABAIKAN #JANGANABAIKAN #JANGANABAIKAN

JANGAN KELUAR DULU. ADA PENGUNGUMAN PENTING KAT BAWAH NI!!!
.
ARGHHHH !!!!!! STRESS GILA !!!!! AKU STRESS !!!!
.
KHAS BUAT ANDA YANG DAH CUBA MACAM-MACAM SUPPLEMENT TAPI TAK MENJADI!
.
Eh korang,mana nk dapat Produk murah dan jimat super ohsem!!
.
Tiada kesan sampingan dan sesuai utk semua 🙋🙋
Komfem puas hati👍🏻👍🏻
.
Produk apa tu???
.
Pastilah QALLISTA SIGNATURE !!!
.
Apa yang boleh anda dapat dari QALLISTA SIGNATURE
1) Memutihkan & Mencerahkan satu badan
2) Melembutkan kulit Badan secara keseluruhan
3) Memutihkan muka dalam masa SEAWAL 4-7 Hari sahaja
4) Menghilangkan & memudarkan Jerawat
5) Menghilangkan & memudarkan Jeragat
6) Menghilangkan & memudarkan parut degil dan lama
7) Membuatkan anda sangat menyesal kerana tidak ambil dari dulu lagi
8) Membuat kawan2 anda puji anda semakin putih
9) Membuat anda bangga dengan diri anda
.
.
QALLISTA SIGNATURE sangat hebat kerana
=> Mengunakan BAHAN SEMULAJADI 100%
=> Mengatifkan Colagen dalam badan dalam masa 2jam selepas makan
=> Mengunakan bahan aktif gluta original 100%

Kemam sahaja uolss!! Sangat berkesan untuk merawat masalah JERAGAT, Jerawat & Kulit Kusam seawal 4-7hari shja!
.
Jangan risau, QS ni selamat digunakan. Diluluskan KKM.
.
Kalau beli banyak makin jimat sebab banyk free ! Wah ni serius memang MURAH SANGAT-SANGAT!!❤Order sekarang gerenti nanti anda mampu tersenyum!
.
Masih ragu-ragu? Jangan risau, untuk maklumat lanjut anda boleh KLIK link dibawah untuk bertanya lebih lagi dengan wakil syarikat kami 🙂

>KLIK DISINI<<

#KalauTaknakCantikJanganCubaNakBeli #KalauDahCantikJanganLupaShareDekatOrang 

    

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *