MEDAN – Seorang remaja perempuan berusia 14 tahun tergamak merebus mayat bayi yang baru dilahirkannya sebelum diberi makan kepada anjing peliharaan jirannya bagi mengelakkan rahsianya dari terbongkar di Kota Sidempuan, Medan.

Perbuatan yang sangat kejam dan tidak berperikemanusiaan itu walau bagaimanapun diketahui oleh warga sekitar kawasan itu selepas anjing itu dikatakan membawa mayat bayi yang sudah direbus ke hadapan rumah tuannya untuk di makan.

Kata seorang penduduk di sekitar itu yang dikenali sebagai Ardi berkata, “saya pada mulanya menyangka yang anjing itu mencuri dan memakan ayam rebus. Tetapi setelah diamati, alangkah terkejut saya selepas saya melihat dengan lebih dekat rupanya ia bukan ayam.”

Disebabkan terkejut dengan apa yang ia lihat, Ardi kemudian terus mendapatkan bayi berkenaan sebelum memaklumkannya kepada penduduk lain dan seterusnya melaporkan kejadian tersebut kepada pihak polis.

Dari hasil siasatan pihak polis mendapati bahawa remaja perempuan terbabit sebagai suspek utama dengan bukti-bukti kukuh kerana keadaan suspek yang mencurigakan.

Namun menurut ibu bapa suspek, mereka langsung tidak mengetahui bahawa anak gadis mereka itu hamil walaupun merupakan anak tunggal dalam keluarga dan katanya anak mereka selalu mengurung diri di dalam bilik selepas habis sekolah.

Pihak polis telah juga telah menahan seorang remaja yang dipercayai ayah dari bayi malang berkenaan.

Dimaklumkan bahawa kedua-duanya mula menjalinkan hubungan cinta sejak dua tahun lalu dan dikatakan kerap melakukan hubungan intim selepas balik dari sekolah. Dan gadis itu telah mengaku bersalah ketika dalam siasatan.

 

Sumber: Eberita

****************************

#JANGANABAIKAN #JANGANABAIKAN #JANGANABAIKAN

JANGAN KELUAR DULU. ADA PENGUNGUMAN PENTING KAT BAWAH NI!!!
.
ARGHHHH !!!!!! STRESS GILA !!!!! AKU STRESS !!!!
.
KHAS BUAT ANDA YANG DAH CUBA MACAM-MACAM SUPPLEMENT TAPI TAK MENJADI!
.
Eh korang,mana nk dapat Produk murah dan jimat super ohsem!!
.
Tiada kesan sampingan dan sesuai utk semua 🙋🙋
Komfem puas hati👍🏻👍🏻
.
Produk apa tu???
.
Pastilah QALLISTA SIGNATURE !!!
.
Apa yang boleh anda dapat dari QALLISTA SIGNATURE
1) Memutihkan & Mencerahkan satu badan
2) Melembutkan kulit Badan secara keseluruhan
3) Memutihkan muka dalam masa SEAWAL 4-7 Hari sahaja
4) Menghilangkan & memudarkan Jerawat
5) Menghilangkan & memudarkan Jeragat
6) Menghilangkan & memudarkan parut degil dan lama
7) Membuatkan anda sangat menyesal kerana tidak ambil dari dulu lagi
8) Membuat kawan2 anda puji anda semakin putih
9) Membuat anda bangga dengan diri anda
.
.
QALLISTA SIGNATURE sangat hebat kerana
=> Mengunakan BAHAN SEMULAJADI 100%
=> Mengatifkan Colagen dalam badan dalam masa 2jam selepas makan
=> Mengunakan bahan aktif gluta original 100%

Kemam sahaja uolss!! Sangat berkesan untuk merawat masalah JERAGAT, Jerawat & Kulit Kusam seawal 4-7hari shja!
.
Jangan risau, QS ni selamat digunakan. Diluluskan KKM.
.
Kalau beli banyak makin jimat sebab banyk free ! Wah ni serius memang MURAH SANGAT-SANGAT!!❤Order sekarang gerenti nanti anda mampu tersenyum!
.
Masih ragu-ragu? Jangan risau, untuk maklumat lanjut anda boleh KLIK link dibawah untuk bertanya lebih lagi dengan wakil syarikat kami 🙂

>KLIK DISINI<<

#KalauTaknakCantikJanganCubaNakBeli #KalauDahCantikJanganLupaShareDekatOrang