Masih lagi hot pengantin baru ini menjadi perhatian semua orang Fazura yang melihat Fattah datang melawat Fazura dengan membawa bekalan. Pasangan ini telah dinikahkan sejuruh mereka pulang daripada menunaikan Umrah. moga berkekalan hingga ke Jannah ya!

 

Jom Tonton Video sweet ni…

 

 

Semua orang tahu baru-baru ini Fattah Amin dan juga Fazura di katakan sudah pun bergelar suami isteri.

Rasanya sungguh pantas masa berlalu, mereka berdua baru sahaja sama-sama berlakon dalam sebuah drama.

 

 

Melalui drama itu mereka berkenalan dan jatuh cinta, kemudian membuat keputusan untuk bertunang dan mengerjakan umrah bersama.

 

 

 

Pulang dari mengerjakan umrah, mereka pun melangsungkan majlis perkahwinan dalam suasana yang sangat sederhana.

 

Seperti pasangan baru berkahwin yang lain, sudah tentulah mereka mahu meluangkan masa bersama dan melalui saat honeymoon yang penuh dengan kenangan manis.

 

Sebagai suami, Fattah Amin di katakan sudah membuat perancangan istimewa untuk sang isteri.

 

 

 

Fattah dan Fazura di katakan telah terbang ke Jakarta dan juga Bali untuk menghabiskan tempoh honeymoon mereka.

 

 

Fattah di katakan ada membuat rakaman video untuk menunjukkan bilik beradu mereka yang sangat cantik dan besar sepanjang honeymoon. Setiap kali membuat rakaman video, pasti kelibat si isteri yang cantik akan ada bersama. Wah wah..Semoga bahagia ke Jannah ya korang.

Sumber : Kisah Dunia

****************************

#JANGANABAIKAN #JANGANABAIKAN #JANGANABAIKAN

JANGAN KELUAR DULU. ADA PENGUNGUMAN PENTING KAT BAWAH NI!!!
.
ARGHHHH !!!!!! STRESS GILA !!!!! AKU STRESS !!!!
.
KHAS BUAT ANDA YANG DAH CUBA MACAM-MACAM SUPPLEMENT TAPI TAK MENJADI!
.
Eh korang,mana nk dapat Produk murah dan jimat super ohsem!!
.
Tiada kesan sampingan dan sesuai utk semua 🙋🙋
Komfem puas hati👍🏻👍🏻
.
Produk apa tu???
.
Pastilah QALLISTA SIGNATURE !!!
.
Apa yang boleh anda dapat dari QALLISTA SIGNATURE
1) Memutihkan & Mencerahkan satu badan
2) Melembutkan kulit Badan secara keseluruhan
3) Memutihkan muka dalam masa SEAWAL 4-7 Hari sahaja
4) Menghilangkan & memudarkan Jerawat
5) Menghilangkan & memudarkan Jeragat
6) Menghilangkan & memudarkan parut degil dan lama
7) Membuatkan anda sangat menyesal kerana tidak ambil dari dulu lagi
8) Membuat kawan2 anda puji anda semakin putih
9) Membuat anda bangga dengan diri anda
.
.
QALLISTA SIGNATURE sangat hebat kerana
=> Mengunakan BAHAN SEMULAJADI 100%
=> Mengatifkan Colagen dalam badan dalam masa 2jam selepas makan
=> Mengunakan bahan aktif gluta original 100%

Kemam sahaja uolss!! Sangat berkesan untuk merawat masalah JERAGAT, Jerawat & Kulit Kusam seawal 4-7hari shja!
.
Jangan risau, QS ni selamat digunakan. Diluluskan KKM.
.
Kalau beli banyak makin jimat sebab banyk free ! Wah ni serius memang MURAH SANGAT-SANGAT!!❤Order sekarang gerenti nanti anda mampu tersenyum!
.
Masih ragu-ragu? Jangan risau, untuk maklumat lanjut anda boleh KLIK link dibawah untuk bertanya lebih lagi dengan wakil syarikat kami 🙂

>KLIK DISINI<<

#KalauTaknakCantikJanganCubaNakBeli #KalauDahCantikJanganLupaShareDekatOrang