Aksi Berani Mati Budak Menyelinap Keluar Dan Terjun

Viral di media sosial, video seorang remaja lelaki terjun dari bangunan kediamannya mencetuskan pelbagai reaksi netizen.

Akhtar Syamir yang memuat naik video itu di Facebooknya berkata, kejadian itu berlaku pada hari ini di sebuah pangsapuri di Puchong.

Menurutnya, remaja berkenaan turun dari kediaman ibu bapanya di tingkat empat.

Berdasarkan video itu, remaja terbabit dilihat berpaut di hujung tingkap kediaman tingkat tiga, sambil memerhatikan keadaan di bawah.

Ketika kejadian itu, penghuni rumah di tingkat tiga menyedari kehadirannya, menyebabkan remaja itu kelam kabut dan segera mengatur posisinya untuk terjun ke bawah.

Setelah bersedia, remaja itu terjun dari ketinggian bangunan dua tingkat dan sebaik saja mendarat ke tanah, terdengar bunyi hentakan yang kuat sebelum remaja itu berlari dan meninggalkan tempat itu.

Difahamkan, ini bukan pertama kali remaja terbabit dipercayai hyperaktif berbuat demikian.

Sementara itu netizen tidak menolak kemungkinan remaja terbabit keluar dari rumah tanpa pengetahuan ibu bapanya.

“Aksi berani mati. Ini mesti keluar dari rumah senyap-senyap, parent tak tahu. Seriau tengok dia terjun.

“Menjerit saya tengok dia terjun. Nasib baik atas rumput. Macam dah expert memanjat pun ada,” kata netizen.

 

Sumber: The Reporter

****************************

#JANGANABAIKAN #JANGANABAIKAN #JANGANABAIKAN

JANGAN KELUAR DULU. ADA PENGUNGUMAN PENTING KAT BAWAH NI!!!
.
ARGHHHH !!!!!! STRESS GILA !!!!! AKU STRESS !!!!
.
KHAS BUAT ANDA YANG DAH CUBA MACAM-MACAM SUPPLEMENT TAPI TAK MENJADI!
.
Eh korang,mana nk dapat Produk murah dan jimat super ohsem!!
.
Tiada kesan sampingan dan sesuai utk semua 🙋🙋
Komfem puas hati👍🏻👍🏻
.
Produk apa tu???
.
Pastilah QALLISTA SIGNATURE !!!
.
Apa yang boleh anda dapat dari QALLISTA SIGNATURE
1) Memutihkan & Mencerahkan satu badan
2) Melembutkan kulit Badan secara keseluruhan
3) Memutihkan muka dalam masa SEAWAL 4-7 Hari sahaja
4) Menghilangkan & memudarkan Jerawat
5) Menghilangkan & memudarkan Jeragat
6) Menghilangkan & memudarkan parut degil dan lama
7) Membuatkan anda sangat menyesal kerana tidak ambil dari dulu lagi
8) Membuat kawan2 anda puji anda semakin putih
9) Membuat anda bangga dengan diri anda
.
.
QALLISTA SIGNATURE sangat hebat kerana
=> Mengunakan BAHAN SEMULAJADI 100%
=> Mengatifkan Colagen dalam badan dalam masa 2jam selepas makan
=> Mengunakan bahan aktif gluta original 100%

Kemam sahaja uolss!! Sangat berkesan untuk merawat masalah JERAGAT, Jerawat & Kulit Kusam seawal 4-7hari shja!
.
Jangan risau, QS ni selamat digunakan. Diluluskan KKM.
.
Kalau beli banyak makin jimat sebab banyk free ! Wah ni serius memang MURAH SANGAT-SANGAT!!❤Order sekarang gerenti nanti anda mampu tersenyum!
.
Masih ragu-ragu? Jangan risau, untuk maklumat lanjut anda boleh KLIK link dibawah untuk bertanya lebih lagi dengan wakil syarikat kami 🙂

>KLIK DISINI<<

#KalauTaknakCantikJanganCubaNakBeli #KalauDahCantikJanganLupaShareDekatOrang 

    

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *